wtorek, 24 września 2013

Rozdział jedenasty

Rankiem obudziłyśmy się , zjedliśmy wszyscy śniadanie w takim świetnym gronie. 
C: A więc ciociu , proszę . 
Wyciągnęłam zza siebie kolorową kopertę.
C.P: A co to ? 
C: Sama zobacz. 
Ciocia otworzyła kopertę i wyjęła z niej zaproszenie na finał "Top Model Tattos 1 " . Przeczytała go z kilka razy i spojrzała na mnie patrząc wielkimi oczami. 
C.P: Na prawdę ? Jesteś w finale ?!
Chciała się upewnić czy to nie jest jakiś żart.
J: Na prawdę , ja również nie mogłam uwierzyć . 
C.P: Gratuluję ci kochanie ! 
Wstała i przytuliła mnie z całych sił . 
C.P: Mama byłaby z ciebie dumna ...
C: Wiem i to też dla niej to robię . 
I nagle znikąd przypomniał mi się mój tata i to w jaki sposób mnie odnalazł. 
C: Wiesz ciociu , ile mój tata miałby teraz lat ? 
C.P: Łuhu dużo ... A dlaczego pytasz ?
C: Bo ... Bo go spotkałam .
C.P: Twojego tatę ? Jerriemy'ego ? 
C: Tak , to był on . 
I wszystko opowiedziałam cioci. Jej reakcja była podobna do Jessicy ale ciotka była w jeszcze większym szoku. 
C.P: To niemożliwe ! Jak to ?! Nie ! Nie ! 
Mówiła jakby sama do siebie podtrzymując swoją głowę na rękach. 
C: Uwierz mi , wiem co mówię . To może chodźmy pobawić się z Alex a ty ciociu jeszcze raz sobie przeanalizuj . 
C.P: Dobrze , idźcie . 
Szczerze to zdziwiłam się że to aż tak dotknęło ciocie , ale musiała o tym wiedzieć w końcu byłam jej wychowanką. Poszłyśmy do pokoju Alexandry. Bawiłyśmy się z nią w różne zabawy . Chyba już się do nas przekonała i polubiła . W Chicago mijały kolejne dni ... Zupełnie takie sam jak poprzednie.  Po 1,5 tygodnia w Chicago wyleciłyśmy znów do Polski. Tam dostałam propozycję mojej pierwszej sesji po programie. Oczywiście się zgodziłam i byłam przeszczęśliwa. Sesja miała odbyć się już za kilka dni . Wszystko odbyło się w luźnej atmosferze . Właśnie takie sesje lubię. Efekty miały być za około tydzień lub też dwa. Później miałam już kilka zleceń , wśród nich była kampania reklamowa. I w takim rytmie mijały dni , tygodnie ... Z Chicago przyjechała już ciocia z Alexandra . Mojego ojca nie zapraszałam gdyż nie chciałam go widywać . Finał miał się odbyć jutro . Byłam zestresowana ... Dzisiaj były ostatnie próby . Jurorzy chwalili moją pracę co dodało mi odrobinę pewności siebie. Wieczorem poszłam wcześnie spać . Rankiem obudziłam się , umyłam . Wieczorem ja poszłam do studia gdzie wszystko miało się odbyć a Jess , ciocia i Alex poszli do najlepszego fryzjera i kosmetyczki. Mi również zrobioną odpowiednią fryzurę , make-up . Wszystko już się zaczynało. Publiczność zapełniała się a ja odczuwałam nasilający się stres i zdenerwowanie. Nareszcie na scenę wyszła Joanna Krupa , przywitała wszystkich i coś tam jeszcze powiedziała. Jako pierwsze miało się odbyć pokaz bikini. Wszystkie uczestniczki które odpadły jak i my , finalistki wyszłyśmy na scenę . Wszystko dobrze poszło . Następnie odtwarzano filmiki wspominające wszystkie chwile w programie. Nawet łezka się w oku zakręciła ... W tym czasie też można już było wysyłać sms-y na dziewczynę która zdaniem publiczności nadaje się na TOP model . Następnie była krótka przerwa dla widzów a po niej jedna z nas musiała się pożegnać z mianem Top Modelki . Wszystkie cztery stałyśmy trzymając się za ręce . I ... najwięcej głosów otrzymała ... Kasia . Wszystkie jej pogratulowałyśmy . Najwięcej głosów z nas trzech otrzymała ... CHELSEY ! Yeah ! Jak ja się niezmiernie cieszę ! Może być TOP Modelką Tatto . Ciocia i Jess wstały i klaskały . Widać było że cieszą się razem ze mną . Dołączyłam do Kasi . I z finałem pożegnała się Ula . Lubiłam ją , ale cóż ... Ktoś musi odpaść . Teraz miały się odbyć dwa wybiegi z kolekcji MEVE . I tym razem znakomicie mi poszło , przynajmniej ja tak myślałam . I teraz każdy głosował na swoją faworytkę . Tym razem odpadła Marta którą najbardziej lubiłam z domu modelek . Pozostałyśmy tylko ja i Kaśka za którą nie za bardzo przepadałam ale dała mi motywację aby dać z siebie wszystko . Tym razem najpierw miała się odbyć sesja na żywo . Stresowałam się przy takim tłumie ludzi ale starałam si nie zwracać na nich uwagę. Hm ... Sesja mi się udała tak nijak ale wiem że dałam z siebie wszystko i pracowałam jak mogłam . Jurorzy wyrazili swoje opinie i jeden z nich mnie trochę pochwalił a reszta powiedziała że to nie ja , że chyba za bardzo się stresuję . Potwierdziłam to ale sesja przecież nie decyduje o wszystkim . I znów kolejny pokaz marki Fashion Land. Kiedy byłam u końcu sceny spojrzałam w stronę rodzinki i co ujrzałam ? Ujrzałam przerażoną ciocie wstającą z siedzenia . Na rękach trzymała jakby nieprzytomną Alexandrę . Jess wyszła razem z nimi . Wracając potknęłam się , ale dalej szłam . Nie wiedziałam co się stało i chciałam jak najszybciej wyjść i sprawdzić do się stało ale nie mogłam . Za chwilę miały zostać ogłoszone wyniki . Byłam przerażona , zdenerwowana i ... nawet nie wiem jak to określić. Obie z Kasią stałyśmy na scenie . Przewodnicząca jury czyli Joanna Krupa ogłosiła wyniki i ... ... ... ... .. .. Wygrała ... .. .. . . . . . . . . . . . . . . . Kasia . No cóż ... Nie wygrałam , ale i tak się cieszyłam że zaszłam tak daleko . Kasie i nas ogarnęły tłumy ludzi. Ja jak najszybciej przedarłam się przez tłum i wyszłam na zewnątrz . Rozglądnęłam się i szybko podeszłam do płaczącej cioci . 
C: Co się stało ?! Ciociu powiedz coś . Jess ? Co się stało z Alex ? No powiedzcie ! 
J: Zemdlała . Czekamy na karetkę . Jedzie !
Rozległ się po całej Warszawie odgłos syren pogotowia. W końcu przyjechali na miejsce . Ciocia pojechała wraz z swoją córeczką do szpitala. Tłumy ludzi przyszli za mną . Tłumy reporterów i fotografów otoczyło nas. Jessica od razu zadzwoniła po Taxi . To wszystko działo się tak szybko . Zadawano mi serię pytań na które nie odpowiadałam . Z niecierpliwością czekałyśmy na Taksówkę i w końcu pojawiła się . Wsiadłyśmy obie i pokierowałyśmy mężczyznę do szpitala . Kiedy byłyśmy na miejscu weszłyśmy do środka szukając cioci. Kiedy ją znalazłyśmy obsypałyśmy ją pytaniami . 
C: Co z nią ? Wyjdzie z tego ? Gdzie teraz jest ?
Pytałam zdenerwowana . 
C.P: Badają ją . 
Usiadłam obok cioci a Jess obok mnie . Czekałyśmy ... Ten czas tak się dłużył . 

Sesje Chelsey po programie: 







Sesja w finale na żywo : 



Alex w szpitalu : 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz